Views
6 months ago

Volkswagen Magazin - Broj 7

  • Text
  • Volkswagen
  • Koji
  • Novi
  • Sistem
  • Vozila
  • Koja
  • Automobila
  • Modela
  • Potpuno
  • Koje
Volkswagen Magazin - Broj 7

Arhitektura MEB vozila

Arhitektura MEB vozila Zahvaljujući MEB platformi inžinjeri imaju mogućnost da značajno promijene arhitekturu automobila. Poboljšat će se domet vozila, dinamika i udobnost vožnje, te prostranost i varijabilnost. To su prednosti koje može osjetiti vozač i saputnici. Unutrašnje dimenzije i varijabilnost I.D.-a prevazići će poznate granice automobilskih klasa. Odnos izuzetno velikih osovinskih razmaka naspram ukupne dužine i rezultirajući kratki prevjesi skoro su revolucionarni. To je moguće, jer u MEB-u naprijed nijedan motor sa unutrašnjim sagorijevanjem ne zauzima svoje mjesto i stoga se osovine mogu dosta pomjeriti naprijed. Detaljni prikaz svih sastavnih dijelova MEB pogona Pogon vozila nulte emisije I.D.-a sastoji se prvenstveno od e-motora, integrisanog na zadnju osovinu sa energetskom elektronikom i mjenjačem. Visokonaponske ravne baterije ekonomično su smještene u pod vozila, a dodatni agregati ugrađeni su u prednji dio vozila. Kao spojnica energetska elektronika kontroliše visokonaponski protok energije između motora i baterije. Energetska elektronika pritom pretvara istosmjernu struju (DC) koja se nalazi u bateriji u izmjeničnu struju (AC). U međuvremenu se elektronika opskrbljuje sa 12V preko DC/DC konvertora. Snaga se prenosi sa motora na zadnju osovinu preko mjenjača prvom brzinom. Motor, energetska elektronika i mjenjač čine kompaktnu jedinicu. Elektromotor I.D. konceptnog automobila prikazanog na Mondial de l’Automobile 2016. u Parizu razvija snagu od 125 kW/170 KS. I.D. studija ima ubrzanje do 100 km/h za manje od osam sekundi i može razviti maksimalnu brzinu od 160 km/h. U serijskoj proizvodnji koja počinje 2020. godine mogu se očekivati elektro motori sa manje ili više snage. Paralelno tome MEB platforma dozvoljavat će i konfiguraciju baterija različitog kapaciteta. Svi modeli na MEB platformi, ovisno o veličini baterije imat će raspon autonomije od 330 do 550 km (po WLTP). Tehnologija baterije Baterija je ključna komponenta u električnim automobilima. Na baterije električnih automobila postavljaju se visoki zahtjevi. I to se ne odnosi samo na najveći mogući sadržaj energije za velike domete. Vozače automobila također očekuje smanjenje troškova za baterije, povećanje životnog vijeka, garanciju visokog stepena pogodnosti za svakodnevnu upotrebu u svim uslovima rada i temperaturama. Na listi želja je također i najbrža moguća punjivost ćelija. Volkswagen Konzern Komponente isporučuje baterije i pogon Najveći njemački proizvođač automobila po ovom pitanju koristi svoje dugogodišnje iskustvo razvoja, proizvodnje i skaliranja motora i mjenjača. Ovo znanje je posljednjih nekoliko godina već korišteno za potpuno električne modele (BEV / Batterie Electric Vehicle) i Plug-in hibridna vozila (PHEV / Plug-ln Hybrid Vehicle). Aktuelni model programa uključuje e-up! i e-Golf kao vozila sa nultom emisijom te Plug-ln hibridne modele Golf GTE, Passat GTE i Passat Variant GTE. Svako od ovih vozila opremljeno je visokonaponskim baterijama koje rade pouzdano i veoma sigurno. Njihov energetski kapacitet je između 8,7 kWh (Golf GTE) i 35,8 kWh (e-Golf). Sistemi baterija pretežno se proizvode u Volkswagen Komponenten-Werk Braunschweig. Od januara 2019. godine nezavisni odjel preduzeća Volkswagen Konzern Komponente bit će odgovoran za pogonske sisteme. Trenutno se proširuju proizvodni kapaciteti kako bi se u Braunschweigu ubuduće proizvodio do pola miliona sistema baterija godišnje. Volkswagen tako osigurava isporuku baterija. U fabrici Salzgitter u toku je izrada pilot linije za proizvodnju baterijskih ćelija. Integrisana baterija Odjel preduzeća Volkswagen Konzern Komponente je za I.D. porodicu marke Volkswagen razvio potpuno nov, u poređenju s današnjim rješenjima manje kompleksan, ali znatno efikasniji sistem baterija. U poređenju s dosadašnjim baterijama MEB sistem ima između ostalog prednost da je skalabilan tj. da se relativno lagano može integrisati u različite raspone snage motora I.D. modela. Na primjer: Ako vlasnik I.D.- a manje cijeni naro- 20 čito velik domet jer se uglavnom kreće u gra- 21 du i samo na kratkim razdaljinama za njega je dovoljna baterija sa manjim kapacitetom, što vozilo čini jeftinijim. Međutim, neko ko često putuje na duže udaljenosti on će se odlučiti za veću bateriju. Električni pogon 75 kW Prednja osovina Li-Ion baterija 111 kWh Električni pogon 150 kW Zadnja osovina To vlasnika čini fleksibilnijim. Upravo ove opcije individualnog prilagođavanja nudi novi sistem baterija. Ostale prednosti uključuju optimizaciju težine (kroz aluminijsko kućište), prilagodljivost različitim tipovima ćelija kao i integrisano hlađenje. Baterija se može koristiti za pokretanje jedne ili obje osovine. Obzirom da je poredak ćelijskih modula sličan tabli čokolade, baterija se može lako montirati. Volkswagen je također uspio povećati punjenje na 125 kW čime se skraćuje vrijeme punjenja baterije. Induktivno punjenje Upravljanje zadnjom osovinom MEB platforma osigurava mogućnost odabira različitog kapaciteta baterija za I.D. vozila kao i mogućnost brzog punjenja do 80% kapaciteta za 30 minuta.

Volkswagen Magazin

Vaš sljedeći korak.



Pretraga Volkswagen partnera

Pronađite sebi najbližeg Volkswagen ovlaštenog partnera.

Pronađite Volkswagen partnera


Infomaterijali

Sve informacije o Volkswagen modelima.

Cjenovnici

Moguće je da ovdje prikazana vozila u pojedinim detaljima odstupaju od aktuelnog programa isporuke za Bosnu i Hercegovinu. Prikazana je djelimična dodatna oprema uz doplatu.