Views
10 months ago

Volkswagen Magazin - Broj 7

  • Text
  • Volkswagen
  • Koji
  • Novi
  • Sistem
  • Vozila
  • Koja
  • Automobila
  • Modela
  • Potpuno
  • Koje
Volkswagen Magazin - Broj 7

e-GOLF JE FUTURISTIČAN

e-GOLF JE FUTURISTIČAN ALI IMA PREPOZNATLJIV DIZJAN Vožnja postaje istraživačka avantura Već sa prvim metrima vožnje primijetit Električni motor i mjenjački sklop e-Golfa 28 ćete dvije stvari, odlično ubrzanje i tišinu u smješteni su naprijed, kao i kod klasičnog 29 Prvi put kad sjednete u e-Golf počet će vaša vožnji. Vozač sa svojim saputnicima čuje samo Golf modela. Otvaranjem poklopca motora istraživačka avantura. Iznenađenja će početi minimalno zujanje električnog motora. Tokom vidjet ćete potpuno drugačije sklopove i dosta Zadnja i bočna strana identične su Kroz infotainment sistem možete se da se nižu, a prvo je da samo zvučni signal vožnje glavni izvor buke bit će kotrljanje kablova, ali primijetit ćete da ovaj pogonski klasičnom modelu. Pogledom na bočnu stranu detaljno informisati o potrošnji električne označava da je automobil upaljen. Za nekog točkova i šum metlica brisača. Na ljepotu tihog sklop zauzima manje prostora od klasičnog jedino primjećujemo drugačije aluminijske energije, ali i koliko ste prikupili energije kroz ko prvi put vozi električni auto to može biti putovanja odmah se navikavate, ali morate biti motora. točkove koji imaju minimalne otvore kako bi sistem rekuperacije. Također tu je i sistem zbunjujuće. Volkswagen e-Golf ima automatski oprezni tokom gradske vožnje jer bešumni se dodatno poboljšala aerodinamika. Na njih BuleScore koji ocjenjuje vaš način vožnje, pa mjenjač, pa za početak vožnje dovoljno je e-Golf ne čuju pješaci kojim dolazite iza leđa, Snaga električnog motora iznosi 100 kW, su postavljene gume dimenzije 205 55 R16 koje tako što budete više prikupljali energije i imali samo da ručicu mjenjača stavite u poziciju D pa budite spremni da češće, kratkotrajno, što je u prijevodu 136 KS koji su dostupni pri imaju manji otpor kotrljanja. Ispod poklopca manju potrošnju energije ocjena će biti veća. Zašto je e-Golf zadržao većinu karakteristika klasičnog Golfa? Odgovor je jedno- i vaša avantura može početi. koristite sirenu. 3.000-12.000 okr/min, a okretni moment od koji je namijenjen za sipanje pogonskog goriva Svakako, ovaj sistem će vam pomoći da naučite 290 Nm dostupan je odmah! Da, odmah već nalazi se utičnica za punjenje baterije. Svakako, racionalnije koristiti energiju i samim tim da stavan: e-Golf napravljen je na MQB platformi na 0 okr/min, i upravo je to velika prednost tu su i hromirane oznake „e-Golf ” i ukrasne povećate autonomiju vozila. kao i klasični model. MQB platforma može električnih automobila. Dok motor sa lajsne u plavoj boji koja je zaštitna boja se koristiti za modele sa motorima na unutrašnjim sagorijevanjem mora napraviti Volkswagen električnih automobila. fosilno gorivo i za električne modele. Budući određeni broj okretaja da bi dostigao određenu Volkswagen električni modeli koristit će novu snagu, električni motor ima pristup punoj Unutrašnjost e-Golfa ostala je identična onoj MEB platformu koja se neće koristiti za modele kakva je i kod klasičnog modela. To znači sa motorima na fosilna goriva. da je prostranost ostala na istom nivou kao i kvalitet materijala. Ipak, ima nekoliko manjih detalja koji su jedinstveni za ovaj automobil, a to je tkanina na prednjim sjedištima, grafika potpuno digitalne instrument ploče te drugačiji prikaz podataka o vozilu.

Volkswagen Magazin

Vaš sljedeći korak.



Pretraga Volkswagen partnera

Pronađite sebi najbližeg Volkswagen ovlaštenog partnera.

Pronađite Volkswagen partnera


Infomaterijali

Sve informacije o Volkswagen modelima.

Cjenovnici

Moguće je da ovdje prikazana vozila u pojedinim detaljima odstupaju od aktuelnog programa isporuke za Bosnu i Hercegovinu. Prikazana je djelimična dodatna oprema uz doplatu.