Views
10 months ago

Volkswagen Magazin - Broj 7

  • Text
  • Volkswagen
  • Koji
  • Novi
  • Sistem
  • Vozila
  • Koja
  • Automobila
  • Modela
  • Potpuno
  • Koje
Volkswagen Magazin - Broj 7

NOVI e-GOLF SPREMAN ZA

NOVI e-GOLF SPREMAN ZA VEĆI DOMET Da li se može baterija potpuno isprazniti? Najčešće pitanje koje se postavlja glasi: šta će se dogoditi ako se baterija potpuno isprazni? To se neće dogoditi bez prethodnog upozorenja. Sistem upozorenja kod e-Golfa unaprijed će upozoriti vozača i automatski će isključiti sve manje važne sisteme kako bi se uštedjela energija. U slučaju da u potpunosti ispraznite bateriju, kada vozilo stane, pozvat ćete službu za pomoć na cesti. Već u evropskim državama postoje specijalizirana vozila koja dolaze na lice mjesta sa brzim punjačima i vaš automobil napune dovoljno da možete doći do prve punionice. Zaključak Električna vozila otvaraju novu dimenziju vožnje. Ona predstavljaju dugoročno rješenje mobilnosti i pravac u kojem će se svjetska auto industrija kretati u budućnosti. Iako su vozila na fosilna goriva još uvijek jako popularna, električna vozila bit će sve popularnija, posebno kako tehnološka rješenja budu napredovala. To se posebno odnosi na unaprjeđenje brzine punjenja baterija i povećanjem autonomije. Pravi test naš e-Golf imao je kada smo se zaputili iz Ljepunica pored Tuzle gdje se nalazi kompanija Nipex, ovlašteni trgovac i serviser Volkswagen vozila, do Sarajeva. Konfiguracija puta od Tuzle do Sarajeva pravi je izazov za električni automobil jer prolazi kroz brdovite prevoje, a na samom putu velika je frekvencija teretnih vozila koja često pretičete. 32 e-Golf dolazi punjač od 10 A koji jednostavno 33 Polaskom sa odredišta u večernjim satima autonomija automobila bila je 250 km. Noćnu vožnju prilagodili smo uslovima na putu, a od potrošača ima smo upaljena svjetla, grijanje i infotainment sistem. Navedenu dionicu prešli smo u standardnom vremenu, za manje od dva sata. Dolaskom u Sarajevo autonomija je iznosila 104 km, a prosječna potrošnja električne energije iznosila je oko 14,4 kWh/100 km što kada pretvorimo u novac iznosi oko 1,21 KM za pređenih 100 km. Većina vozača uglavnom prelazi do 50 km dnevno u gradskim uslovima za šta je e-Golf idealan. Testirali smo e-Golf i u gradskim uslovima za vrijeme najvećih gužvi gdje je potrošnja iznosila 15 kWh/100 km, što kada pretvorimo u novac iznosi oko 1,26 KM za pređenih 100 km. Kada je riječ o samim performansama, e-Golf sa težinom od 1.615 kg ima ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,6 sekundi, ali do 80 km/h stiže već za 6,9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 150 km/h. Vrijeme punjenja baterije ovisi na kojem punjaču punite i koliko je baterija prazna. Uz prikopčate na klasičnu utičnicu i sa njim potpuno praznu bateriju ćete napuniti za oko 12 sati. Ako punite na brzom punjaču snage 32 A, vrijeme punjenja bit će oko 3 sata. Nažalost u BiH nema značajan broj brzih punjača, u Sarajevu postoje svega tri, od čega su dva u prodavača automobila, a treći se nalazi u jednom hotelu. Planiranje putovanja sa e-Golfom i njegovo punjenje Već od Hrvatske postoji razvijena mreža brzih punjača, a odlaskom prema zapadnoj Evropi ta mreža sve je rasprostranjenija. Volkswagenova aplikacija „maps & more” prikazuju vozaču na koje lokacije može doći sa dostupnim kapacitetom baterije i gdje se nalaze dostupne stanice za punjenje na putu. Na ovaj način jednostavnije možete planirati svoje putovanje. Kako se održava e-Golf? Pitanje održavanja e-Golfa ima jednostavan i jasan odgovor: on ne zahtijeva nikakav poseban servis, a troškovi redovnog održavanja znatno su niži nego kod klasičnog Golfa. Razlog za to je što e-Golf nema potrebu za zamjenom ulja, zračnog filtera, sistema ubrizgavanja i paljenja goriva, kvačila, auspuha... Također, zbog sistema rekuperacije gdje elektro motor koči, kočione obloge imaju znatno duži vijek trajanja. Volkswagen e-Golf koji smo testirali vozi se kao i svaki drugi drugi Volkswagen, a njegove dinamičke sposobnosti na visokom su nivou. Već u osnovno izvedbi e-Golf donosi bogatu serijsku opremu što je kod klasičnog modela ponuđeno kroz dodatnu opremu. Tako npr. e-Golf serijski dolazi sa potpuno LED prednjim i zadnjim svjetlima. Cijena testnog modela sa dodatnom opremom iznosi 72.260 KM.

Volkswagen Magazin

Vaš sljedeći korak.



Pretraga Volkswagen partnera

Pronađite sebi najbližeg Volkswagen ovlaštenog partnera.

Pronađite Volkswagen partnera


Infomaterijali

Sve informacije o Volkswagen modelima.

Cjenovnici

Moguće je da ovdje prikazana vozila u pojedinim detaljima odstupaju od aktuelnog programa isporuke za Bosnu i Hercegovinu. Prikazana je djelimična dodatna oprema uz doplatu.