Views
10 months ago

Volkswagen Magazin - Broj 7

  • Text
  • Volkswagen
  • Koji
  • Novi
  • Sistem
  • Vozila
  • Koja
  • Automobila
  • Modela
  • Potpuno
  • Koje
Volkswagen Magazin - Broj 7

Historija prvog VW

Historija prvog VW električnog automobila: Pioniri VW e-mobilnosti. Dr. Adolf Kalberlah pionir je u stvaranju električne mobilnosti. On govori o ranim danima električne mobilnosti i prvim Volkswagen automobilima sa električnim pogonom koji su napravljeni već sedamdesetih godina. TEKST I FOTOGRAFIJE: Volkswagen AG Danas možete vidjeti znakove električne mobilnosti svugdje gdje pogledate, ali mnogi od nas ne znaju mnogo o korijenima ove futurističke tehnologije pa smo odlučili posjetiti nekoga ko je već sedamdesetih godina pokrenuo električne automobile na našim cestama: Dr. Adolf Kalberlah, pionir iz ranih dana električne mobilnosti. Kada je Volkswagen otvorio Centar za buduće istraživanje 1970. godine, posao firme Kalberlah bio je raditi s malom ekipom kako bi razvio Volkswagenov prvi „pogonski sklop za budućnost”. Kao elektro-hemičar i specijalist za istraživanje baterija, bio je idealan za ulogu čiji je glavni cilj bio unaprijediti razvoj električne mobilnosti. Dok su svi ostali još istraživali, nije dugo trebalo da pionir napravi proboj: on i njegov desetočlani tim razvili 44 45 su sistem baterije. Probao je procesore za upravljanje motorom i samo dvije godine kasnije doveo je prvo vozilo na cestu: T2 Camper s električnim pogonom. Možda se pitate zašto je Volkswagen počeo raditi na tako ambicioznom sistemu već ranih 1970-ih godina? Odgovor je jednostavan: tada su ljudi pretpostavljali da ćemo tokom 1990-ih ostati bez nafte. Zato je Zapadna Njemačka imala inicijativu pod nazivom „Nedjeljom bez automobila”. „Bili smo ponosni na naš električni Transporter. Činilo se da je to savršena alternativa za kratkotrajnu vožnju. Električni Transporter bio bi odličan u komunalnim flotama, kao servisno vozilo ili za lokalne usluge dostave.” Prvi VW Camper sa električnim pogonom Unatoč svim brigama i predviđanjima, nedostatak fosilnih goriva nikada nije stigao. Ipak, T2 Camper sa električnim pogonom stvoren je i postao idealnim automobilom za grad: sa jednim punjenjem baterije vozači su imali autonomiju od oko 70 km, a također oni nisu imali stresa oko ponovnog punjenja. To je bilo lako, stvarno, s kablom za punjenje i konvencionalnom utičnicom od 220 V. To je revolucionarno dostignuće. Jedini nedostatak: zeleni motor težio je gotovo tonu, što je značilo da je redovno punjenje baterije bio pravi izazov. Sam kamper težio je 2,2 tone, a sa električnim pogonom preko 3 tone. Rješenje je bilo u sistemu brzog mijenjanja koji je omogućio da se prazna baterija zamijeni punom. Prvi električni T2 kamper imao je potpuno siguran način punjenja baterija. Također, prazna baterija mogla se brzo zamijeniti punom. PRVI ELEKTRIČNI T2 KAMPER: Autonomija: do 70 kilometara Najveća brzina: 70 km/h Težina baterija: 850 kg Vrijeme punjenja: 10 sati Godina nastanka: 1972.

Volkswagen Magazin

Vaš sljedeći korak.



Pretraga Volkswagen partnera

Pronađite sebi najbližeg Volkswagen ovlaštenog partnera.

Pronađite Volkswagen partnera


Infomaterijali

Sve informacije o Volkswagen modelima.

Cjenovnici

Moguće je da ovdje prikazana vozila u pojedinim detaljima odstupaju od aktuelnog programa isporuke za Bosnu i Hercegovinu. Prikazana je djelimična dodatna oprema uz doplatu.