Views
5 months ago

Volkswagen Magazin - Broj 9

Volkswagen Magazin - Broj 9

NOVI LOGO: NAJVEĆI

NOVI LOGO: NAJVEĆI SVJETSKI REBRANDING! Dizajn marke i logotip namijenjeni su visokoj fleksibilnosti i digitalnim aplikacijama. Novi dizajn Volkswagen brenda jedna je od najvećih svjetskih kampanja rebrandinga. Promjena dizajna Volkswagen marke trebala bi biti dovršena do sredine 2020. godine. TEKST I FOTOGRAFIJE: Volkswagen AG 8 9 Noć prije prvog dana novinarskog dana na sajmu automobila u Frankfurtu 2019. (IAA), Volkswagen je otkio novi logo i novi dizajn marke. Ova svjetska premijera za Volkswagen predstavlja početak nove ere, praćena istodobno predstavljanjem potpuno električnog ID.3. modela. Sa potpuno novim dizajnom, VW je stvorio globalno iskustvo od 360°, što je modernije i autentičnije. Novi Volkswagen logotip sa ravnim dvodimenzionalnim dizajnom jasniji je i sveden na svoje bitne elemente. Dizajn marke i logotip namijenjeni su visokoj fleksibilnosti i digitalnim aplikacijama. Novi dizajn Volkswagen brenda jedna je od najvećih svjetskih kampanja rebrandinga. Promjena dizajna Volkswagen marke trebala bi biti dovršena do sredine 2020. godine. „Novi dizajn marke označava početak nove ere za Volkswagen”, rekao je Jürgen Stackmann, član uprave zadužen za prodaju, marketing i poslijeprodajne usluge. „Formulisanjem novog sadržaja i sa novim proizvodima, marka prolazi kroz temeljnu transformaciju prema budućnosti sa neutralnim stanjem emisija za sve. Sada je pravo vrijeme da novi stav našeg branda učinimo vidljivim prema vanjskom svijetu.” „Novi Volkswagen” se može vidjeti i doživjeti u dizajnu vozila, u kontaktima sa kupcima i u cjelini. Novi dizajn marke odnosi se na Volkswagen putnička vozila i na Volkswagen privredna vozila. Glavni dizajner Volkswagena Klaus Bischoff imao je ključnu ulogu u razvoju novog korporativnog identiteta. „U novom dizajnu branda stvorili smo autentičnu komunikacijsku platformu za emocionalnu prezentaciju e-mobilnosti. Predstavljamo Volkswagen budućnosti pod motom „prvo digitalno” i „bez filtra”. Novi dizajn oznake „R-Line” za sportski paketi opreme. Jochen Sengpiehl, Volkswagenov glavni direktor marketinga, objašnjava: „Stvorili smo novo globalno iskustvo branda na svim kanalima i na svim dodirnim tačkama. Kao uopšteno načelo, cilj u budućnosti nije prikazivati ​ savršen svijet oglašavanja. U našem izlaganju želimo postati humaniji i živahniji, usvojiti kupčevu perspektivu.” Strateške temelje za novi dizajn brenda nisu postavile vanjske agencije, već zajednički tim Volkswagen Design and Marketinga. U projekt je bilo uključeno ukupno 19 internih timova i 17 vanjskih agencija. Veliki logotip na visokoj zgradi u Wolfsburgu promijenjen je i u isto vrijeme je otkriven kada je prikazan i novi logotip u Frankfurtu. Globalna promjena provodi se uz pristup koji optimizira troškove i štedi resurse. Prve promjene u početku će se dogoditi u Evropi, a nakon toga sa promjenama se ide u Kini. Korak po korak, i na red će doći Sjeverna i Južna Amerika, kao i ostatak svijeta. Rebranding Volkswagena jedan je od najvećih projekata ove vrste u industriji širom svijeta. Sve u svemu, riječ je o 171 tržištu u 154 zemlje. U 10.000 objekata dilera i servisnih partnera širom svijeta zamijenit će se oko 70.000 logotipa. Volkswagen prvi put želi zvučni logotip koji izgovara ženski glas. Zbog toga se Volkswagen marka razlikuje u zvuku, kako u vozilu, tako i u komunikaciji. Novi vizualni jezik marke želi biti hrabriji i šareniji. Od sada je fokus na ljudima, a ne na perfekcionizmu u fotografisanju vozila. U budućnosti glavni cilj želi biti realan. Novi dizajn slova R za sportske modele. Sa novim dizajnom prvo su stigle nove oznake za sportske „R” modele i za sportski paket dodatne opreme „R-Line”.

Volkswagen Magazin

Vaš sljedeći korak.



Pretraga Volkswagen partnera

Pronađite sebi najbližeg Volkswagen ovlaštenog partnera.

Pronađite Volkswagen partnera


Infomaterijali

Sve informacije o Volkswagen modelima.

Cjenovnici

Moguće je da ovdje prikazana vozila u pojedinim detaljima odstupaju od aktuelnog programa isporuke za Bosnu i Hercegovinu. Prikazana je djelimična dodatna oprema uz doplatu.