Views
6 months ago

Volkswagen Magazin - Broj 9

Volkswagen Magazin - Broj 9

Vizonarski dizajn

Vizonarski dizajn Zahvaljujući svom novorazvijenom DNA dizajnu, ID.3 može se odmah prepoznati kao vozilo sa nultom stopom emisije - sa potencijalom da postane nova automobilska ikona. Najviše od svega, njegovo inovativno spajanje dizajna i tehnologije stavlja ID.3 na isti nivo kao i kultnu Bubu i Golfa. ID.3 dokazuje dizajn novog doba i povezuje njegov prirodni oblik i intuitivnu upotrebljivost sa karakterističnim Volkswagen osmijehom. Dizajniran za elektrificirajuću budućnost, donosi novi dizajnerski kvalitet u kategoriji kompaktnih vozila zahvaljujući savršenoj estetici bez šava. Na primjer, slijedeći koncept „svjetlost je hrom budućnosti”, vozilo koristi LED rasvjetu u više područja kako bi postavilo ID.3 dizajn. Najvažnije je da ID.3 šalje signal: ID.3 komunicira sa ljudima. To je u skladu sa jasnim, reduciranim stilom, maksimalnom preciznošću svih komponenti, karizmatičnim prednjim dijelom, ikoničnim, upečatljivim C-stubovima, glatkim površinama i naglašenim, izražajnim sportskim 18, 19 ili 20 inčnim točkovima, koji su napravljeni od lagane legure i koji od početka obećavaju potpuno novo iskustvo vožnje. „Sa ID.3 Volkswagen ide u budućnost”, objašnjava Klaus Bischoff, glavni dizajner marke Volkswagen. „Prirodni stil i apsolutno intuitivno korisničko iskustvo demonstriraju novi, (električni) način razmišljanja.” Klaus Bischoff šef dizajna u Volkswagenu. Prednji kraj: pogledaj mi oči Električno vozilo ne zahtijeva velike otvore za hlađenje. Posljedično, gotovo sve se mijenja u smislu dizajna prednjeg dijela. Sa Bubom i busom, Volkswagen je marka automobila čiji je dizajn odustao od prednjih hladnjaka. Detaljima, poput prednjih svjetala pridaju primarnu važnost. U ID.3 modelu, nekad statična prednja svjetla napravila su mjesto današnjim aktivnim matričnim LED svjetlima sa svjetlosnom snagom od 750 lumena i upravljanjem glavnim snopom, Dynamic Light Assist: kamera na vjetrobranskom staklu analizira putnike naprijed, kao i nadolazeći saobraćaj. Na temelju tih podataka, glavna svjetla se automatski uključuju pri brzinama preko 60 km/h i ostaju aktivna bez zasljepljivanja nadolazećih vozila. Ovo neprimjetno poboljšava osvjetljenje površine ceste i bočne strane ceste u zoru i noću. Dalji naglasak matričnih LED farova je kada vozači prilaze parkiranom ID.3 1ST modelu, prednja svjetla će ih ukratko pogledati i „lepršati kapcima” - prijateljski i sa ljudskim dodirom. Okvir: nove proporcije Gledano sa strane, modelom ID.3 očito dominiraju potpuno nove proporcije i novi stil. Njegovi kratki prevjesi mogu se postići samo u potpunosti električnom platformom. Dugi međuosovinski razmak proteže vozilo i pruža mu jaku prisutnost. Dizajnom dominiraju visoki nivoi preciznosti, jasnoće i vizionarske snage. Glatke površine obrisa ispod glavne dizajnerske crte stvaraju opštu skladnost koja je gotovo senzualna. Dijamntna folija u obliku saća na C-stubu je upečatljiv dizajnerski element inspirisan saćem - jednim od najimpresivnijih oblika prirode. Saća je super lagana, izuzetno stabilna i apsolutno održiva te na taj način simbolizuje osnovnu ideju MEB platforme. Njen dizajn podsjeća na isti princip kao saće: uvijek identične strukture i prikladan za pojedinačna poboljšanja u bilo kojem trenutku. Zadnj dio: karakteristična perspektiva Poklopac staklenog prtljažnika odvojen je tamnom bojom. Proteže se po cijeloj širini vozila. Veliko zadnje staklo prema stranicama je definisano vertikalnim elementima aerodinamike; prema dnu, jedan dio je podijeljen upečatljivim, vodoravno raspoređenim i vrlo tankim kopčama LED zadnjeg svjetla. Sjajni, panoramski klizni/nagibni stakleni krov ID.3 1ST, obrubljen crnom bojom, najveći je u cijeloj ponudi Volkswagenovih modela i ne samo da pruža pogled u nebo, već i dodaje prostor za glavu - doprinoseći novom osjećaju prostranosti. Kompaktne dimenzije ID.3 na beskompromisan način primjenjuje dizajnerske slobode električnog vozila. Sve u svemu, otprilike je dugačak kao Golf, ali zahvaljujući kraćim prevjesima, međuosovinsko rastojanje je veće od bilo kojeg drugog vozila u njegovoj kategoriji. 20 21 Izraženo u brojevima to znači da je ID.3 dugačak 4.261 mm, širok 1.809 mm i visok 1.522 mm, a da je međuosovinski razmak dug 2.765 mm. U skladu sa DIN standardom, najmanja dopuštena masa je 1.719 kilograma, a maksimalna nosivost između 416 i 541 kilograma, ovisno o opremi vozila. Njegova krajnja strana veličine je samo 2,36 kvadratnih metara, što daje koeficijent otpora od 0,267. Krug okretanja ID.3 modela također je samo 10,2 metara - uporediv sa onim u malom automobilu i idealno je pogodan za urbane sredine. Svi koji žele prevoziti svoj bicikl sa ID.3 modelom mogu to učiniti pomoću posebnog nosača za vuču pogodnog ne samo za ugradnju nosača bicikla, već i drugih prijevoznih nosača i pružanja vertikalnog opterećenja vučne kutije od 75 kilograma. MEB platforma osigurava mogućnost odabira različitog kapaciteta baterija za ID. vozila.

Volkswagen Magazin

Vaš sljedeći korak.



Pretraga Volkswagen partnera

Pronađite sebi najbližeg Volkswagen ovlaštenog partnera.

Pronađite Volkswagen partnera


Infomaterijali

Sve informacije o Volkswagen modelima.

Cjenovnici

Moguće je da ovdje prikazana vozila u pojedinim detaljima odstupaju od aktuelnog programa isporuke za Bosnu i Hercegovinu. Prikazana je djelimična dodatna oprema uz doplatu.