Views
5 months ago

Volkswagen Magazin - Broj 9

Volkswagen Magazin - Broj 9

Ismir Omeragić: Pratit

Ismir Omeragić: Pratit ćemo EU trendove! Volkswagen na BH tržištu već decenijama je među najpoželjnijim brendovima kod kupaca novih i polovnih automobila. Razloga zašto je Volkswagen omiljena marka ima više: pouzdanost, kvalitet, funkcionalnost, ekonomičnost. O uspjesima Njemačke marke i planovima na BH tržištu razgovarali smo sa Ismirom Omeragićem, Volkswagen brand managerom za putnička vozila u BiH. TEKST I FOTOGRAFIJE: Emir Kalender 28 29 Volkswagen na bh. tržištu već decenijama je među najpoželjnijim brendovima kod kupaca novih i polovnih automobila. Razloga zašto je Volkswagen omiljena marka ima više: pouzdanost, kvalitet, funkcionalnost, ekonomičnost... Na globalnom nivou Volkswagen je pokrenuo proces revolucije auto industrije koji će se domino efektom prenijeti na skromno bh. tržište. Proces elektrifikacije sigurno neće zaobići i Bosnu i Hercegovinu. Pored električnih modela, Volkswagen nastavlja i razvoj modela sa motorima na unutrašnje sagorijevanje, a nekoliko njih predstavljeno je u nadolazećoj 2019. godini. O svemu tome razgovarali smo sa Ismirom Omeragićem, Volkswagen brand managerom u BiH. • Volkswagen magazin: Na izmaku je kalendarska godina u kojoj je Volkswagen predstavi ili će do njenog kraja predstaviti, sve najvažnije modele iz svoje ponude. Tu prvenstveno mislimo na novog Golfa 8, osvježenog Passata koji su prodajna okosnica, te revolucionarni ID.3. Da li možemo očekivati ove modele u našim salonima do kraja godine i kako bi ste u najkraćem opisali uspjeh za Volkswagen BiH u ovoj godini? Ismir Omeragić: „Koncem godine možemo očekivati facelift modela Passat B8 i model T-Cross, manji SUV pozicioniran u A0 segmentu ispod modela T-Roc. Golf 8 imat će svjetsku premijeru u drugoj polovini oktobra, međutim u prodaji se očekuje u februaru 2020 godine. U skladu s tim i mi za BiH tržište planiramo puštanje u prodaju Golfa 8 u prvom kvartalu naredne godine.” „Golf je oduvijek bio jedan od najočekivanijih modela u auto industriji, a tehnološki pomak koji on donosi u osmoj generaciji će u klasi kompakta ponovo postaviti standarde i zasigurno opravdati očekivanja.” „Možemo reći da je iza nas jedna relativno mirna i, prema prodajnim rezultatima sudeći, prosječna godina bez modelskih noviteta. Pravu prekretnicu očekujemo u 2020. godini i u narednim godinama, upravo jer je Volkswagen na svjetskom nivou zauzeo jedan potpuno novi kurs koji, vođeni logikom i principima tržišta i potražnje, moraju slijediti sva tržišta.” • Volkswagen magazin: U nadolazećoj 2020. godini Volkswagen je najavio dolazak nekoliko potpuno novih modela na električni pogon. Možete li nam reći nešto više o tome? Ismir Omeragić: „U skladu sa strategijom Volkswagena da već 2025 postane svjetski lider na polju elektrifikacije ili kako to popularno nazivaju e-mobilnosti, polovinom 2020. godine na EU i svjetska tržišta stiže nedavno predstavljeni model ID.3. Pri tome će se prvo isporučivati modeli iz tzv. 1ST edicije koji su rezervisani od strane prebookera, a zatim i vozila iz redovnih narudžbi. Javnost je do sada imala priliku upoznati se bliže s ovim vozilom koje je pozicionirano u kompaktnoj klasi električnih vozila, ali sa dimenzijama unutrašnjosti koje su uporedive sa srednjom klasom (Passata). To će inače biti odlika svih Volkswagen baterijskih električnih vozila (BEV) koji se izrađuju na novoj matrici MEB: veće autonomije, niže cijene, više komfora za putnike, kompaktnije vanjske dimenzije zbog izostanka konvencionalnog motora (SUS) i kratkih prevjesa, povišena pozicija sjedenja nalik na SUV modele (zbog baterije pozicionirane ispod sjedišta), stalna online veza i tehnološki najinovativniji infotainment sistemi, vozne performanse koje pariraju sportskim modelima, te bolja upravljivost (opet zbog pozicije baterije i time nižeg težišta vozila). Uz to možemo očekivati i pogon na sve točkove koji će biti opcionalan izbor kod većine Volkswagen električnih modela.” „Potom će u drugom polugodištu 2020 . godine svjetsku promociju imati model ID. 4, prvi električni Volkswagen SUV kao svojevrstan pandan modelu Tiguan, ali je još neizvjesno da li će biti pušten i u prodaju do kraja 2020 godine.” „Oba modela karakteriše izvrstan dizajn koji odgovara modernom dobu i zaokretu u automobilskoj branši ka električnim vozilima.” • Volkswagen magazin: Pored toga što će razvijenim zemljama Evrope biti predstavljeni novi električni modeli, možemo li uskoro očekivati takve modele i na našem tržištu? Kakva imate očekivanja od prvog kompaktnog ID. Volkswagena na BH tržištu? Ismir Omeragić: „U BiH smo planirali uvođenje modela ID.3 kao i sva ostala tržišta na ljeto 2020. godine, ali ostaje da se vidi da li ćemo u tome uspjeti zbog limitirane proizvodnje u prvoj godini. U svega šest mjeseci Volkswagen planira proizvesti i plasirati oko 100.000 ID. modela, a primat u ovom prvom kontingentu proizvodnje imaju EU tržišta. EU zemlje zbog strogih limita za CO 2 emisije kojih se moraju pridržavati trebaju što više električnih vozila u prodajnom miksu. Poznato je da električna vozila tokom eksploatacije povoljno utiču na tzv. CO 2 otisak (footprint) i generalno na okoliš. Vokswagen restrukturiranjem tvornica i lanca dobavljača radi na tome da i sam proces proizvodnje bude oslobođen emisija.”

Volkswagen Magazin

Vaš sljedeći korak.



Pretraga Volkswagen partnera

Pronađite sebi najbližeg Volkswagen ovlaštenog partnera.

Pronađite Volkswagen partnera


Infomaterijali

Sve informacije o Volkswagen modelima.

Cjenovnici

Moguće je da ovdje prikazana vozila u pojedinim detaljima odstupaju od aktuelnog programa isporuke za Bosnu i Hercegovinu. Prikazana je djelimična dodatna oprema uz doplatu.