Views
5 months ago

Volkswagen Magazin - Broj 9

Volkswagen Magazin - Broj 9

48 49 Test specijal Golf

48 49 Test specijal Golf 2.0 TDI DSG: Broj sedam za još uvijek aktuelnu generaciju Golfa ima dvojako značenje, on obilježava njegovu generaciju, a isto toliko godina će biti i njegov zvanični proizvodni ciklus koji je formalno završen ove jeseni kada je predstavljen novi Golf 8. U sedam godina proizvodne „sedmice” ovaj popularni model dobio je jedno blago dizajnersko osvježenje i značajan broj tehnoloških noviteta. Golf 7.5 kako ga zvanično Volkswagen zove opciono je dobio je širok spektar sistema pomoći, te najnovije generacije infotainment sistema od kojih je onaj najnapredniji donio kontrolu gestama. Od svog predstavljanja pa do danas imali smo priliku isprobati i testirati popularne izvedbe Golfa. Na testu su se tako našli modeli sa 1.6 i 2.0 litrenim TDI motorima koji su i najprodavaniji, a na testu se našao i najsnažniji serijski Golf R sa 300 KS. Ipak, ovaj test napravili smo na drugačiji način sa kojim smo proveli sedam dana i prešli 3.500 km. Povod puta bilo je 69. izdanje sajma automobila u Frankfurtu na kojem je Volkswagen predstavio novi potpuno električni ID.3 model i sa kojim je otvorio put u svoje treće historijsko razdoblje. Same pripreme na odlazak na sedmodnevno putovanje zahtijevale se dobru organizaciju i iskorištavanje svakog dijela prtljažnog prostora te svih raspoloživih pretinaca. Obično u testovima ti pretinci se usput spominju, a na ovakvim putovanjima mnogo znače. Zapremina prtljažnog prostora mjeri se u litrama, a rasporedom stvari u male torbe mi smo iskoristili i posljednji centilitar. Upravo male torbe ključne su za najbolje iskorištavanje prtljažnog prostora. Kada smo uspjeli složiti kompletan prtljag u kojem se našao i električni romobil, bili smo i više nego pozitivno iznenađeni, pa s pravom pitamo ko kaže da je Golf mali auto? Testni model bio je pokretan sa poznatim 2.0 litrenim TDI motorom koji je raspolagao sa 150 KS i 320 Nm okretnog momenta. Uparen je bio sa posljednjom generacijom automatskog DGS mjenjača sa sedam stepeni prijenosa. Inženjeri iz Wolfsburga sa ovim mjenjačem puno bolje su iskoristili potencijal provjereno dobrog motora. Iako je automobil bio pun u pravom smislu te riječi ni u jednom momentu nije se osjetilo posustajanje u isporuci snage. Na to još treba dodati da je automobil bio opremljen sa 4Motion sistemom pogona na sva četiri točka što su dodatni kilogrami. Diplomski ispit! Volkswagen Golf 7.5 došao je na kraj svog proizvodnog ciklusa. Nepisano pravilo kaže da su automobili najbolji u posljednjoj generaciji, da su na njima riješene sve eventualne anomalije, a proizvođači često daju velike popuste na posljednje primjerke odlazećeg modela. U nastavku vam donosimo poseban test još uvijek aktuelnog Golfa 7.5 sa kojim smo prošli 3.500 km u kratkom vremenskom periodu. Za ovaj test možemo reći da je diplomski ispit Golfa 7.5! TEKST I FOTOGRAFIJE: Emir Kalender

Volkswagen Magazin

Vaš sljedeći korak.



Pretraga Volkswagen partnera

Pronađite sebi najbližeg Volkswagen ovlaštenog partnera.

Pronađite Volkswagen partnera


Infomaterijali

Sve informacije o Volkswagen modelima.

Cjenovnici

Moguće je da ovdje prikazana vozila u pojedinim detaljima odstupaju od aktuelnog programa isporuke za Bosnu i Hercegovinu. Prikazana je djelimična dodatna oprema uz doplatu.